piektdiena, 2011. gada 18. februāris

šodien par pakaramiem!

Ir vakars! un atkal sēžu ar laptopu rokās! šodienas tēma par pakaramiem!!
"Stils sākas ar pakaramo" - šito es kaut kur izlasīju tikai nesen....bet piekrītiet...tā ir pilnīgi un galīgi taisnība!!!
te nu gribu parādīt to, ko ir iespējams atkal iegādāties pie manis!! :)
apgleznoti pakaramie! tas ir tikai piemērs....jo iespējas ir ļoti daudz!!! :) kaut kad pievienošu arī bērnu pakaramo idejas...jo liela daļa ir veikaliņā EZLA uz pārdošanu izlikti :) Mājās man bija tik šie :)
krāsas ir variējamas....dažādas un zīmējumi ar visdažādākie!!

oh yeah...pilnīgi piekrītu ka tas ir tāds nu gluži Barbie stils....bet nu tāda nu es esmu :)
pieaugusi, bet ne izaugusi...un šie pakaramie man ir mājās pašai :) jā jā!! tu vari skatīties un brīnīties, bet tāda laikam ir mana iekšējā būtība!!!
man patīk viss kas spīd...viss kas ir rozā...viss kas ar pušķīšiem...utt...un zini...jā drīz būs klāt apģērbu kolekcija ar pušķīšiem...bet to pietaupīsim siltākam laikam!!! :):):):)

nu tad tā...ja tevi ieinteresēja pakaramie...tad zini...gaidīšu ciemos uz kafijas tasi :)

p.s. veikalā Ezla  BARONA ielā 78a pārdodas bērnu maigi zilā krāsā ar zaļām lāču pēdiņām un maigi zaļie ar zilām lāču pēdiņām!!
ja zini ka gaidāma kāda mazuļa dzimšana vai dzimšanas diena...vai raudzības vai kristības.. Ej un pērc nost!!! :):):):)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru