otrdiena, 2011. gada 7. jūnijs

Kur izmantot malto gaļu???

Tātad sāksim ar to, ka maltā gaļa man vienmēr stāv pilna kamera :) jo es nespēju izdomāt, ko vēl bez maltās gaļas mērces, kas sen jau ir apnikusi uztaisīt :) un tad es uzgāju vienu recepti, kas ziniet...sanāca tik garšīgi...
bet es protams ņemu visu, kas bija mājās...līdz ar to no receptes kursa es nomaldījos ne pa jokam...bet sanāca brīnumgardi :)
tātad viss kas vajadzīgs :
Maltā gaļa
Siers philadelphia 125g bundža
sīpols 1
ķiploku daiviņa 1gb
gaļas kopējā garšviela, sāls
1 ola
parmezan siers rīvēts apmēram 2 ēdamkarotes
+ bekons , kur visu ietīt :) + kociņi ar ko saspraust

tātad visu sajauc kopā... kā kotlešu masu un ietin bekonā....sasprauž ar kociņiem un tādus arī cep :)
cep kamēr gatavs...

par piedevām...KĀPOSTU SALĀTIŅI :) pa manas mammas gaumei :)
raxtu lai pati npiemirstu...
bet tik GARDI :)
tātad sagriež kāpostus, un gurķīšus :) piešpricē citrona sulu, olīveļļu, cukuriņu un'sāli
sanāk tādi mīksti maigi un garšīgi :):):)

LABU APETĪTI :)


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru